De wendbare overheid

IT-oplossingen voor een wendbare overheid

Veranderende verwachtingen, nieuwe regelgevingen en stevige beleidsuitdagingen, helaas missen overheidsinstellingen regelmatig het adaptieve vermogen om hier goed mee om te gaan en helpt technologie vaak niet mee. Wij geloven dat technologie overheden en ambtenaren niet vast moet zetten, maar juist wendbaar kan maken.

Stap voor stap naar een wendbare overheid

Technologie moet bevrijdend werken voor een beter functionerend Nederland

De wereld van overheden wordt vaak door technologie complexer gemaakt in plaats van simpeler. Een wildgroei aan applicaties, silo’s van data en gebrek aan verbindende processen. 2at focust zich juist op deze verbindende processen om de toekomst efficiënt te lijf te gaan. Een doordachte uitrol en volhardende adoptie van cloud gebaseerde data en low code technologieën is volgens ons de manier om uit de bestaande werkwijze te ontsnappen en stap voor stap nieuwe digitale processen te omarmen. Dat is lang niet altijd makkelijk, maar wel heel belangrijk.
Luister naar Dave Kiwi's visie op de overheid 01 min 57 sec

Succesvol CRM implementeren in het publieke domein

Download hier onze volledige gids inclusief Canvas

Succesvol CRM implementeren in het publieke domein kan worden ondersteund door het CRM Impact Canvas, dat is ontwikkeld om een volledig beeld te geven van de inzet van een CRM-systeem binnen de gehele organisatie. Het invullen van dit canvas biedt voordelen zoals het verduidelijken van de behoeften, inzicht in de scope en complexiteit, onderbouwing van de business case, en hulp bij het bepalen van vervolgstappen en prioriteiten. Voor meer informatie, inclusief tips en praktische inzichten, kunt u onze uitgebreide gids downloaden, die een gedetailleerde uitleg van het canvas, visie op de sector, uitgewerkte scenario's en advies voor een succesvolle implementatie bevat. Download hier het losse CRM Impact Canvas.
Om verder te kunnen gaan, voer gegevens in bij de gemarkeerde velden.
Om verder te kunnen gaan, voer gegevens in bij de gemarkeerde velden.

Benieuwd wat 2at kan betekenen?

Problemen zijn er om verholpen te worden, zeker in de publieke sector. Is er een probleem en is door de digitale bomen het bos niet meer zichtbaar? Alles begint met een goed gesprek. Laat jouw gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact op.
Om verder te kunnen gaan, voer gegevens in bij de gemarkeerde velden.
Om verder te kunnen gaan, voer gegevens in bij de gemarkeerde velden.

Noortje Molenaar
Noortje Molenaar noortje@2at.nl
Contact Reykjavikstraat 1
3543 KH Utrecht
030-8008000
contact@2at.nl
CRM Impact Canvas Succesvol CRM implementeren binnen de overheid
×