Enterprise Case Management

Van zaakafhandeling naar zaaksucces

Enterprise Case Management is een modern zaaksysteem dat het mogelijk maakt om zaken efficiënt af te handelen in een steeds complexere omgeving met een veelheid aan randvoorwaarden en eisen. Het potentieel van het systeem is echter veel groter dan enkel het verbeteren van de workflow, maar zorgt ervoor dat mensen daadwerkelijk frictieloos kunnen samenwerken en daarmee het volledige potentieel van zaakgericht werken benutten.

  • Gestructureerd samenwerken in een dynamische omgeving
  • Snel en moeiteloos toegang tot de juiste informatie
  • Volledige focus op effectiviteit
  • Snelle implementatie en doorontwikkeling


Uitgebreide functionaliteiten voor zaakgericht werken

Zaaksucces faciliteren

Zaakgericht werken omvat essentiële basisfunctionaliteiten, zoals zaaktype-configuratie, registratie, behandeling, archivering, en gebruikers- en toegangsbeheer. Echter, om de ware kracht van zaakgericht werken te benutten, moeten we verder kijken dan deze basis. Het centrale idee is om het succes van zaken, niet slechts de afhandeling ervan, als ons uitgangspunt te nemen. We willen mensen de middelen bieden om dit te bereiken, waaronder:
Meer eigen regie voor aanvrager

Meer invloed op het proces bieden door self-service en mogelijkheden tot interactie (reageren, aanvullen, duiden, kiezen), verwachtingen/voorspellingen delen, proactief informeren, enquêtes. Dit geldt voor de klant (aanvrager), maar ook andere belanghebbenden en ketenpartners.

Nieuwe vormen van samenwerken

Delegeren en consulteren via Teams, automatisch vastleggen, eenvoudig met alle betrokkenen (intern, aanvrager, ketenpartners) veilig gegevens delen en samen aan documenten werken.

Zaak, relatie en klantinformatie samen

Registreren van contactmomenten, koppelen van mails en terugbelverzoeken (met herinnering en bewaking) en bieden van een compleet zaakbeeld om klantcontact te ondersteunen.

Sturen op resultaat op alle niveaus

Balanced score card op basis waarvan (tactisch én operationeel) kan worden gestuurd op multidimensionale kwaliteits- en tijdsdoelstellingen. Performance data voor diepgaande analysemogelijkheden (process mining) en de inzet van machine learning en generatieve AI.

Werken met data uit andere bronnen

Uitgaande van een scheiding van data en proces, dient het systeem te beschikken een open data model, aansluitbaar op de eigen organisatie en sector en aanpasbaar aan veranderende data definities/ Denk aan moderne (REST/OData) API’s, eenmalige vastlegging, identity propagation en Open Data.

Een modern zaaksysteem op Microsoft technologie

Over de oplossing

Enterprise Case Management maakt gebruik van het geavanceerde Microsoft-dataplatform, waar lokale en externe gegevens samenkomen via API's zonder replicatie. Dit zorgt voor een strikte scheiding tussen gegevens en processen. Het Microsoft Power Platform biedt no/low-code mogelijkheden voor workflows, waardoor gebruikers snel en flexibel zaaktypen kunnen maken en verbeteren, terwijl ze benodigde gegevens selecteren uit de datacatalogus. Het platform integreert naadloos met Microsoft Azure in de cloud.

Bovendien zorgt de oplossing, door de integratie met Office 365, voor verbeterde communicatie, samenwerking en documentbeheer. Het spreekt voor zich dat de oplossing voldoet aan de hoogste eisen op het gebied van privacy en beveiliging. Het draait binnen een Microsoft-omgeving en voldoet aan bestaande beleids- en authenticatiemechanismen (Azure AD). We bieden de hoge serviceniveaus van Microsoft (99,9%) voor beschikbaarheid, redundantie en back-up. Dit is een robuuste oplossing voor zowel de publieke als de private sector.

Een Fast Lane aanpak voor uw implementatieproces

Onze aanpak: snelle resultaten en continue verbetering

Er is geen sprake van uitgebreide implementatie projecten. Het platform kan simpelweg in een bestaand Microsoft Tennant Platform worden uitgerold. Op basis van ons FAST LANE onboardingsprogramma kunnen uw eigen mensen zaken aanmaken, uitrollen en aanpassen. Zo heeft u binnen weken uw eerste zaken geautomatiseerd. Onze doelstelling is om binnen 8 weken uw eerste gebruikers aan het werk te hebben.

Download de complete whitepaper

Alles over Enterprise Case Management

In onze whitepaper 'Zaakgericht Werken: Van Zaakafhandeling naar Zaaksucces' vindt u uitgebreide informatie over onze oplossing, filosofie en werkwijze. Ontdek diverse functionaliteiten, onze visie op zaakgericht werken, en de redenen waarom dit bij veel organisaties nog niet optimaal verloopt, het implementatieproces, en gedetailleerde technische specificaties. Download hem hieronder of vraag direct een demo aan.
Om verder te kunnen gaan, voer gegevens in bij de gemarkeerde velden.
Om verder te kunnen gaan, voer gegevens in bij de gemarkeerde velden.

Demo aanvragen?

Alles begint met een goed gesprek

Met Enterprise Case Management heeft uw organisatie de mogelijkheid om het potentieel van zaakgericht werken echt te omarmen en van zaakafhandeling naar zaaksucces te gaan. Onze aanpak, in samenwerking met onze oplossing, helpt u bij het snel realiseren van verbeteringen en het bereiken van merkbare resultaten, terwijl we voldoen aan de strengste eisen op het gebied van privacy en veiligheid. Vraag nu een demo aan, waarin we u binnen dertig minuten voorzien van:

  • Meer inzicht in de oplossing
  • Informatie over onze aanpak/manier van werken
  • Inspiratie uit succesverhalen van klanten
  • Inzicht in hoe onze oplossing uw organisatie kan transformeren


Demo aanvragen
Om verder te kunnen gaan, voer gegevens in bij de gemarkeerde velden.
Om verder te kunnen gaan, voer gegevens in bij de gemarkeerde velden.

Contact Reykjavikstraat 1
3543 KH Utrecht
030-8008000
contact@2at.nl
Interesse in een case? Bekijk onze TenneT case!
×