Wat Zaak Centraal betekent voor een organisatie

Een wendbaar en datagedreven zaaksysteem van de Microsoft Cloud

  • Effectiever samenwerken met burgers, partners en medewerkers
  • Digitale processen onder uw regie
  • In te richten op wat de situatie vraagt
  • Data is nog nooit zo inzichtelijk geweest

Hoe helpt Zaak Centraal een organisatie

Profiteer van een volledige regie op uw digitale processen

Betere dienstverlening door de integratie van zaken in de klantreis
Als publieke organisatie streef je naar de beste service voor klanten. Helaas is dit soms lastiger dan gedacht. Zaak Centraal zorgt ervoor dat een zaak onderdeel wordt van de klantreis en dat deze efficiënt en effectief kan worden aangepakt.
Het wendbare Zaak systeem dat makkelijk door u zelf aan te passen is aan de situatie
Omdat Zaak Centraal op Microsoft low code technologie gebaseerd is, beweegt het eenvoudig mee met dynamische omgeving. Zaken zijn makkelijk aan te passen, te optimaliseren en te integreren met derde systemen.
Datagedreven werken was nog nooit zo makkelijk
Zaak Centraal gebruikt de kracht van data. Je hebt altijd inzicht in de statussen van lopende zaken, inclusief signalering waar actie noodzakelijk is. Daarnaast bieden analyses en rapportages inzage in de algemene prestaties van zaaktypes, zodat structurele verbetering continu plaatsvindt.

Fast Lane aanpak

Binnen 4 tot 8 weken uw eerste gebruikers aan het werk

2at biedt ondersteuning bij het optimaliseren en digitaal transformeren van organisaties met een snelle, gestandaardiseerde implementatie, gericht op continue verbetering en efficiëntie. Hun aanpak, de FAST LANE-methode, is ontworpen om het implementatieproces efficiënt te laten verlopen, waarbij de focus ligt op snelle onboarding en aanpassing. Deze aanpak is met name geschikt voor organisaties die te maken hebben met complexe maatschappelijke belangen en werken met Microsoft Technologie, en die minimaal 500 gebruikers hebben. De FAST LANE-aanpak is flexibel en aanpasbaar om te voldoen aan specifieke eisen en evoluerende zakelijke behoeften, waardoor organisaties snel en effectief gebruik kunnen maken van 2at's oplossingen met minimale verstoring en maximale resultaten.

Meer over zaakgericht werken voor publieke organisaties

Download onze whitepaper

Om verder te kunnen gaan, voer gegevens in bij de gemarkeerde velden.
Om verder te kunnen gaan, voer gegevens in bij de gemarkeerde velden.

De kracht van een Power App

Benut alle functionaliteiten

  • Werken aan zaken
  • 360 graden klantbeeld met zaken
  • Zaak gerelateerde werkvoorraad
  • Inzicht in prestaties
  • Catalogus met al uw zaken
  • Snelle configuratie van zaken

Doorloop snel en effectief gedigitaliseerd processen en zorg dat zaken zorgvuldig en compleet gedocumenteerd zijn.

Heb in één oogopslagtotaal zicht op alle relevante klant informatie, correspondentie, lopende zaken openstaande handelingen, zodat de klant snel en adequaat geholpen kan worden.

Middels het dashboard heeft elke medewerker zicht op de openstaande taken, nieuwe berichten, gewijzigde statussen of naderende of gepasseerde deadlines m.b.t. de eigen of team zaken. Zo weet men altijd wat er te doen staat, waar actie op ondernemen moet worden.

Middels dashboard is er inzicht in de resultaten per zaaktype en worden trends en structurele afwijkingen in service levels gesignaleerd, zodat de dienstverlening verbetert kan worden

Manage het totaal van alle zaaktypes van uit een geïntegreerde zaak catalogus en voorkom zo wildgroei en bewerkstellig het gebruik van een gemeenschappelijk data model.

De wereld is dynamisch en inzichten wijzigen snel. Configureer eenvoudig zelf processen en maak je nieuwe zaken of past een bestaande aan. Deze flexibiliteit zorgt ervoor dat je processen altijd aansluiten op de werkelijkheid. Met versiebeheer op je zaaktypen borg je dat zaken uit het verleden ook blijven aansluiten.

Demo aanvragen?

Get in touch

Problemen zijn er om verholpen te worden. Is er een probleem en is door de digitale bomen het bos niet meer zichtbaar? Alles begint met een goed gesprek. Laat jouw gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met jullie op.
    Demo aanvragen
    Om verder te kunnen gaan, voer gegevens in bij de gemarkeerde velden.
    Om verder te kunnen gaan, voer gegevens in bij de gemarkeerde velden.

    Contact Reykjavikstraat 1
    3543 KH Utrecht
    030-8008000
    contact@2at.nl
    CRM Impact Canvas Succesvol CRM implementeren binnen de overheid
    ×