Wat Student Centraal betekent voor het onderwijs

Het optimaal ondersteunen van de studentreis met datagedreven interactie

  • Voorzie studenten van gepersonaliseerde informatie op het juiste moment in hun studiereis
  • Ontwikkel langdurige relaties met (potentiële) studenten en alumni
  • Gebruik de kracht van data om dienstverlening te verbeteren
  • Trek meer prospects aan en verhoog de conversie

Hoe helpt Student Centraal een organisatie?

Profiteer van een volledige regie op studentlevenscyclus

Werken vanuit een 360 graden studentbeeld
Niet meer werken vanuit verschillende silo’s van data, maar met noodzakelijke informatie als kern. Op basis van het 360 graden klantbeeld heeft men het noodzakelijk beeld, terwijl privacy gewaarborgd.
‘Attract’, ‘Engage’ en ‘delight’ (potentiële) studenten en alumni
Zorg op basis van slimme communicatie en flexibele diensten voor meer betrokken en tevreden prospects, studenten en alumni en speel snel in op nieuwe behoeftes.
Zorg voor een datagedreven studentlevenscyclus
Student Centraal gebruikt de kracht van data. U heeft altijd overzicht in de statussen van lopende zaken, inclusief signalering waar actie noodzakelijk is. Daarnaast bieden analyses en rapportages inzage in de algemene prestaties van zaaktypes zodat structurele verbetering continu plaatsvindt.

Fast Lane Aanpak

Binnen 4 tot 8 weken uw eerste gebruiker aan het werk

2at biedt ondersteuning bij het optimaliseren en digitaal transformeren van organisaties met een snelle, gestandaardiseerde implementatie, gericht op continue verbetering en efficiëntie. Hun aanpak, de FAST LANE-methode, is ontworpen om het implementatieproces efficiënt te laten verlopen, waarbij de focus ligt op snelle onboarding en aanpassing. Deze aanpak is met name geschikt voor organisaties die te maken hebben met complexe maatschappelijke belangen en werken met Microsoft Technologie, en die minimaal 500 gebruikers hebben. De FAST LANE-aanpak is flexibel en aanpasbaar om te voldoen aan specifieke eisen en evoluerende zakelijke behoeften, waardoor organisaties snel en effectief gebruik kunnen maken van 2at's oplossingen met minimale verstoring en maximale resultaten.

Meer over Student Centraal en de onderwijsinstelling van de toekomst

Download onze whitepaper

Om verder te kunnen gaan, voer gegevens in bij de gemarkeerde velden.
Om verder te kunnen gaan, voer gegevens in bij de gemarkeerde velden.

Demo aanvragen?

Alles begint met een goed gesprek

Met Student Centraal heeft uw onderwijsinstelling de mogelijkheid om de student de gehele student journey echt centraal te zetten. Onze aanpak, in samenwerking met onze oplossing, helpt u bij het snel realiseren van verbeteringen en het bereiken van merkbare resultaten, terwijl we voldoen aan de strengste eisen op het gebied van privacy en veiligheid. Vraag nu een demo aan, waarin we u binnen dertig minuten voorzien van:


  • Meer inzicht in de oplossing
  • Informatie over onze aanpak/manier van werken
  • Inspiratie uit succesverhalen van klanten
  • Inzicht in hoe onze oplossing uw organisatie kan transformeren
Om verder te kunnen gaan, voer gegevens in bij de gemarkeerde velden.
Om verder te kunnen gaan, voer gegevens in bij de gemarkeerde velden.

Contact Reykjavikstraat 1
3543 KH Utrecht
030-8008000
contact@2at.nl
CRM Impact Canvas Succesvol CRM implementeren binnen het onderwijs
×