Registreer al het klantcontact onafhankelijk van het kanaal. Maak notities, leg afspraken vast of zet acties uit bij ander teams
Middels het dashboard heeft elke medewerker zicht op de nieuwe en openstaande taken voortkomende uit klant contact. Zo weet men altijd wat er te doen staat, waar actie op ondernemen moet worden en kunnen collega’s makkelijk taken van elkaar overnemen.
Heb in één oogopslagtotaal zicht op alle relevante klant informatie, correspondentie en openstaande acties, zodat de klant snel en adequaat geholpen kan worden.
Een standaardkoppeling tussen de Microsoft cloud en de Haal Centraal BAG API, waardoor het invoeren van adressen makkelijker, sneller en minder foutgevoelig is.
Stel burgers instaat om zelf digitaal hun vragen te kunnen afhandelen, verzoeken te kunnen initiëren en hun gegevens en de status van lopende verzoeken in te kunnen zien inzien.
Middels dashboard is er inzicht in (de ontwikkeling van) klantcontact. Men kan zien op welke vragen en verzoeken via welke kanalen verlopen en bijsturen om burgerautonomie te bevorderen
Problemen zijn er om verholpen te worden. Is er een probleem en is door de digitale bomen het bos niet meer zichtbaar? Alles begint met een goed gesprek. Laat jouw gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met jullie op.